Doradztwo i szkolenia

Wprowadź pożądane zmiany w obszarze obsługi klienta.

Najtrudniejszy etap – wdrożenie zmian zaplanowanych na podstawie wniosków z przeprowadzonych badań. Służymy tu wsparciem w postaci:

  • usług doradczych i szkoleń,
  • tworzenia i wdrażania standardów obsługi klienta,
  • budowania systemów komunikacji.

Propozycje zmian powstają w oparciu o dane zebrane w projektach badawczych lub analizy prowadzone wewnątrz organizacji. Wysoką skuteczność osiągamy dzięki pełnej indywidualizacji każdego projektu z uwzględnieniem specyfiki firmy oraz autorskiej metodzie oceny efektywności zarządzania doświadczeniami klienta.

Oferta dla Twojej firmy!

Zostaw numer telefonu lub e-mail.
Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

tel.: +48 12 443 19 10

e-mail: info@zalassconsulting.pl

Szybki kontakt
Narzędzia

Badania marketingowe

Projektujemy i realizujemy badania, które ściśle odpowiadają temu, co i po co chcesz sprawdzić - od obsługi i satysfakcji po ekspozycje produktów.

Dowiedz się więcej

PeekQuick

Zautomatyzowana platforma dla biznesu do zbierania informacji z rynku. Dane w systemie raportowym dostępne nawet w 24h!

Dowiedz się więcej

System raportowy online

Intuicyjny, funkcjonalny system do prezentacji i analizy danych. Rozbudowana funkcjonalność i możliwość adaptacji do indywidualnych potrzeb.

Dowiedz się więcej

Rate-it-Quick

Czy Twoi klienci są zadowoleni z doradztwa w dziale z drobnym AGD? Dowiesz się zbierając ich spontaniczne opinie wyklikiwane na ekranie tabletu z naszą aplikacją.

Dowiedz się więcej

Indoor Tracking

Wyciągaj wnioski z monitorowania ruchu klientów przez lokalizowanie telefonów komórkowych z wykorzystaniem WiFi.

Dowiedz się więcej

Dedykowane rozwiązania IT

Specjalizujemy się w projektowaniu, programowaniu i wdrażaniu aplikacji mobilnych oraz systemów wspierających procesy biznesowe.

Dowiedz się więcej
Zaufali nam