Co robimy?
Pomagamy firmom poprawiać doświadczenia klientów na całej ścieżce kontaktu z produktem, marką czy usługą – w efekcie, zwiększać zyski.
Podobne przesłanie towarzyszy wielu firmom z naszej branży. Można więc przyjąć, że bardziej wyjątkowe od tego, do czego zmierzamy jest to, jak to robimy i jaką mamy filozofię dotyczącą budowania Customer Experience.
Do realizacji naszej wizji budowania Customer Experience wykorzystujemy popularne na rynku metody badawcze, ale także autorskie narzędzia i metody analizy pozyskiwanych informacji. Dobieramy je do każdego projektu, by prowadzone działania były jak najbardziej efektywne dla Twojej organizacji.
Przykładowe projekty mogą być ukierunkowane na:
diagnozę źródeł satysfakcji klientów
podnoszenie poziomu jakości obsługi klienta w punktach sprzedaży, przez telefon czy e-mail
podnoszenie poziomu satysfakcji klientów, skłonności do polecenia
podniesienie sprawności pracowników sklepów w zakresie wykorzystywania narzędzi sprzedażowych
poprawę jakości doświadczeń na całej mapie podróży klienta
powiązanie poziomu satysfakcji klientów z poziomem satysfakcji pracowników
ustalenie ścieżek, jakimi najczęściej poruszają się klienci sklepu oraz zdefiniowanie czynników, które o nich decydują
Zbieramy dane
Realizujemy badania metodą tajemniczego klienta, audyty eksperckie, badania ankietowe, ankiety online i telefoniczne.
Dowiedz się więcej
Zadajemy klientom pytania wykorzystując ekrany dotykowe instalowane w punktach sprzedaży (Rate-it-Quick).
Dowiedz się więcej
Monitorujemy ruch klientów w placówkach handlowych. Obserwujemy m.in. którędy chodzą i jak często wracają.
Dowiedz się więcej
Analizujemy, raportujemy i tworzymy rekomendacje.
Dane pozyskiwane w ramach projektów badawczych zbieramy za pomocą autorskiego systemu online. Jest to niezwykle wygodne narzędzie wspierające proces analizy i wnioskowanie. Przyjazna prezentacja danych liczbowych rzadko już dziś zaskakuje. Nasz system potrafi jednak więcej – ułatwi Ci pracę z informacjami zawartymi w długich wypowiedziach klientów.
Dowiedz się więcej
Dostarczamy Klientom zestawy rekomendacji, budujemy i wdrażamy standardy obsługi klienta. Szkolimy pracowników w zakresie budowania Customer Experience.
Dowiedz się więcej