Co robimy?

Pomagamy firmom poprawiać doświadczenia klientów na całej ścieżce kontaktu z produktem, marką czy usługą – w efekcie, zwiększać zyski.

Podobne przesłanie towarzyszy wielu firmom z naszej branży. Można więc przyjąć, że bardziej wyjątkowe od tego, do czego zmierzamy jest to, jak to robimy i jaką mamy filozofię dotyczącą budowania Customer Experience.

Do realizacji naszej wizji budowania Customer Experience wykorzystujemy popularne na rynku metody badawcze, ale także autorskie narzędzia i metody analizy pozyskiwanych informacji. Dobieramy je do każdego projektu, by prowadzone działania były jak najbardziej efektywne dla Twojej organizacji.

Przykładowe projekty mogą być ukierunkowane na:

diagnozę źródeł satysfakcji klientów
podnoszenie poziomu jakości obsługi klienta w punktach sprzedaży, przez telefon czy e-mail
podnoszenie poziomu satysfakcji klientów, skłonności do polecenia
podniesienie sprawności pracowników sklepów w zakresie wykorzystywania narzędzi sprzedażowych
poprawę jakości doświadczeń na całej mapie podróży klienta
powiązanie poziomu satysfakcji klientów z poziomem satysfakcji pracowników
ustalenie ścieżek, jakimi najczęściej poruszają się klienci sklepu oraz zdefiniowanie czynników, które o nich decydują

Zbieramy dane

Realizujemy badania metodą tajemniczego klienta, audyty eksperckie, badania ankietowe, ankiety online i telefoniczne. Dowiedz się więcej
Zadajemy klientom pytania wykorzystując ekrany dotykowe instalowane w punktach sprzedaży (Rate-it-Quick). Dowiedz się więcej
Monitorujemy ruch klientów w placówkach handlowych. Obserwujemy m.in. którędy chodzą i jak często wracają. Dowiedz się więcej

Analizujemy, raportujemy i tworzymy rekomendacje.

Dane pozyskiwane w ramach projektów badawczych zbieramy za pomocą autorskiego systemu online. Jest to niezwykle wygodne narzędzie wspierające proces analizy i wnioskowanie. Przyjazna prezentacja danych liczbowych rzadko już dziś zaskakuje. Nasz system potrafi jednak więcej – ułatwi Ci pracę z informacjami zawartymi w długich wypowiedziach klientów. Dowiedz się więcej
Dostarczamy Klientom zestawy rekomendacji, budujemy i wdrażamy standardy obsługi klienta. Szkolimy pracowników w zakresie budowania Customer Experience. Dowiedz się więcej

Oferta dla Twojej firmy!

Zostaw numer telefonu lub e-mail.
Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

tel.: +48 12 443 19 10

e-mail: info@zalassconsulting.pl

Szybki kontakt
Narzędzia

Badania marketingowe

Projektujemy i realizujemy badania, które ściśle odpowiadają temu, co i po co chcesz sprawdzić - od obsługi i satysfakcji po ekspozycje produktów.

Dowiedz się więcej

PeekQuick

Zautomatyzowana platforma dla biznesu do zbierania informacji z rynku. Dane w systemie raportowym dostępne nawet w 24h!

Dowiedz się więcej

System raportowy online

Intuicyjny, funkcjonalny system do prezentacji i analizy danych. Rozbudowana funkcjonalność i możliwość adaptacji do indywidualnych potrzeb.

Dowiedz się więcej

Rate-it-Quick

Czy Twoi klienci są zadowoleni z doradztwa w dziale z drobnym AGD? Dowiesz się zbierając ich spontaniczne opinie wyklikiwane na ekranie tabletu z naszą aplikacją.

Dowiedz się więcej

Indoor Tracking

Wyciągaj wnioski z monitorowania ruchu klientów przez lokalizowanie telefonów komórkowych z wykorzystaniem WiFi.

Dowiedz się więcej

Dedykowane rozwiązania IT

Specjalizujemy się w projektowaniu, programowaniu i wdrażaniu aplikacji mobilnych oraz systemów wspierających procesy biznesowe.

Dowiedz się więcej
Zaufali nam