Indoor Tracking Technology

Monitorowanie ruchu klientów przez lokalizowanie telefonów komórkowych z wykorzystaniem wifi.

Pozyskane dane pozwolą Ci na pogłębienie wiedzy na temat zachowań klientów odwiedzających daną placówkę i trafniejsze dopasowanie jej do ich potrzeb i oczekiwań.

Przykłady pozyskiwanych informacji:

Jakimi ścieżkami najczęściej poruszają się nasi klienci? Mapy ścieżek
Jakie sklepy odwiedzają klienci wchodzący do sklepu A? Mapy cross shoppingowe
Które punkty sklepu / galerii handlowej gromadzą największe grupy klientów? Heat mapy

Jakie zmiany w ruchu klientów wywołują:

  • zmiany w mapie sklepów galerii handlowych?
  • przesunięcia elementów systemu komunikacji?
  • zmiany ekspozycji?
W jakich kierunkach udają się klienci po odwiedzeniu punktu A?
Ile średnio czasu klienci spędzają w placówce handlowej?
Jakie są marki pierwszego wyboru w trakcie odwiedzin galerii handlowej? Czy kolejność jest zgodna z ułożeniem butików?

Oferta dla Twojej firmy!

Zostaw numer telefonu lub e-mail.
Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

tel.: +48 12 443 19 10

e-mail: info@zalassconsulting.pl

Szybki kontakt
Zaufali nam