Indoor Tracking Technology

Monitorowanie ruchu klientów przez lokalizowanie telefonów komórkowych z wykorzystaniem wifi.

Pozyskane dane pozwolą Ci na pogłębienie wiedzy na temat zachowań klientów odwiedzających daną placówkę i trafniejsze dopasowanie jej do ich potrzeb i oczekiwań.

Przykłady pozyskiwanych informacji:

Jakimi ścieżkami najczęściej poruszają się nasi klienci? Mapy ścieżek
Jakie sklepy odwiedzają klienci wchodzący do sklepu A? Mapy cross shoppingowe
Które punkty sklepu / galerii handlowej gromadzą największe grupy klientów? Heat mapy
Jakie zmiany w ruchu klientów wywołują:

  • zmiany w mapie sklepów galerii handlowych?
  • przesunięcia elementów systemu komunikacji?
  • zmiany ekspozycji?
  • W jakich kierunkach udają się klienci po odwiedzeniu punktu A?
    Ile średnio czasu klienci spędzają w placówce handlowej?
    Jakie są marki pierwszego wyboru w trakcie odwiedzin galerii handlowej? Czy kolejność jest zgodna z ułożeniem butików?

    Oferta dla Twojej firmy!

    Zostaw numer telefonu lub e-mail.
    Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

    tel.: +48 12 443 19 10

    e-mail: info@zalassconsulting.pl

    Szybki kontakt
    Zaufali nam